NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Wójt Gminy Rzepiennik Strzyżewski
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO
URZĘDNICZE
Podinspektora ds. inwestycji i planowania przestrzennego w Referacie Budownictwa, Drogownictwa i Ochrony Środowiska
w jednostce
Urzędzie Gminy Rzepiennik Strzyżewski
1. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe,
b) obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
d) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e) cieszenie się nieposzlakowaną opinią.
2. Wymagania dodatkowe:
a)preferowane wykształcenie wyższe techniczne,
b)bardzo dobra znajomość obsługi komputera, pakietów biurowych oraz programu AutoCAD,
c) mile widziane doświadczenie w pracy,
d) umiejętność redagowania pism,
e) umiejętność pracy w zespole,
f) odpowiedzialność, odporność na stres, dyspozycyjność, sumienność i rzetelność.
3. Zakres zadań wykonywanych:
Z zakresu ustawy prawo budowlane:
1. prowadzenie spraw związanych z uzyskaniem pozwolenia na budowę lub rozbiórkę gdzie inwestorem jest gmina lub jednostki podległe,
2. prowadzenie spraw związanych z uzyskaniem zgłoszenia budowlanego lub rozbiórki gdzie inwestorem jest gmina lub jednostki podległe,
3. współpraca z projektantami w zakresie projektu budowlanego i jego weryfikacja pod kątem zawierania wszystkich określonych przez ustawę elementów,
4. zawiadamianie o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych, na które jest wymagane pozwolenie na budowę właściwego organu oraz projektanta sprawującego nadzór nad zgodnością realizacji budowy z projektem,
5. udział w protokolarnym przejęciu terenu budowy,
6. współpraca z projektantami w zakresie przeprowadzenia istotnych zmian w projekcie w trakcie wykonywania inwestycji i prowadzenie spraw w zakresie zmiany pozwolenia na budowę,
7. współpraca z projektantami w zakresie przeprowadzenia nieistotnych zmian w projekcie w trakcie wykonywania inwestycji,
8. współpraca z kierownikiem budowy, inspektorem nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji procesu inwestycyjnego,
9. zawiadamianie odpowiedniego organu o zmianie kierownika budowy lub robót, inspektora nadzoru inwestorskiego, projektanta sprawującego nadzór autorski,
10. prowadzenie spraw w zakresie uzyskania ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, w tym zawiadamianie Państwowej Inspekcji Sanitarnej oraz Państwowej Straży Pożarnej w celu zajęcia stanowiska,
11. przechowywanie dokumentacji budowy i dokumentacji powykonawczej, innych dokumentów i decyzji dotyczących obiektu, a także, w razie potrzeby, instrukcji obsługi i eksploatacji: obiektu, instalacji i urządzeń związanych z tym obiektem,
12. prowadzenie ewidencji przysłanych przez organ wydający pozwoleń na budowę,
13. nadzór nad terminowością i kompletnością kontroli budynków stanowiącymi własność gminy w tym: instalacji, kotłów c.o., przewodów kominowych itp., oraz nadzór nad usuwaniem stwierdzonych przez kontrole usterek,
14. prowadzenie książek obiektów budowlanych których właścicielem jest gmina,
15. prowadzenie spraw w zakresie zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części,
Z zakresu ustawy o planowaniu przestrzennym:
1. prowadzenie spraw związanych przystąpieniu do sporządzania studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy,
2. nadzór nad powołaniem komisji urbanistyczno-architektonicznej, oraz współpraca z nią,
3. koordynowanie spraw związanych z przygotowaniem studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy, oraz nadzór nad jego przygotowaniem zgodnie z zasadami i elementami określonymi w ustawie, w tym:
– ogłoszenie uchwały o przystąpieniu do sporządzania studium oraz o możliwości składania do niego wniosków,
– zawiadomienie o przystąpieniu do sporządzania studium instytucje i organy właściwe do jego uzgadniania i opiniowania,
– uzyskanie opinii o projekcie studium komisji urbanistyczno-architektonicznej,
– występowanie o opinie i uzgodnienia projektu studium do właściwych organów,
– koordynowanie wprowadzania zmian wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień,
– wyłożenie projektu studium do publicznego wglądu i informowanie o tym mieszkańców, i o możliwości składania uwag,
4. przedstawianie Radzie Gminy do uchwalenia projekt studium wraz z listą nieuwzględnionych uwag,
5. przedstawienie wojewodzie uchwały o uchwaleniu studium wraz z załącznikami, oraz dokumentacją prac planistycznych,
6. prowadzenie spraw związanych przystąpieniu do sporządzania planu zagospodarowania przestrzennego, w tym koordynowanie wykonania analiz zasadności przystąpienia do sporządzenia planu i stopnia zgodności przewidywanych rozwiązań z ustaleniami studium, koordynowanie przygotowania materiałów geodezyjnych oraz niezbędnego zakresu prac planistycznych,
7. prowadzenie spraw związanych z wprowadzeniem ustaleń planu zagospodarowania przestrzennego województwa do planu miejscowego,
8. koordynowanie spraw związanych z przygotowaniem planu zagospodarowania przestrzennego gminy, oraz nadzór nad jego przygotowaniem zgodnie z zasadami i elementami określonymi w ustawie, w tym:
– sporządzenia planu na odpowiedniej mapie i w odpowiedniej skali,
– ogłoszenie uchwały o przystąpieniu do sporządzania planu oraz o możliwości składania do niego wniosków,
– zawiadomienie o przystąpieniu do sporządzania planu instytucje i organy właściwe do jego uzgadniania i opiniowania,
– sporządzania prognozy skutków finansowych uchwalenia planu,
– występowanie o opinie i uzgodnienia projektu studium do właściwych organów,
– koordynowanie wprowadzania zmian wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień,
– wyłożenie projektu planu do publicznego wglądu i informowanie o tym mieszkańców, i o możliwości składania uwag,
– rozpatrywania uwag i wprowadzania zmian do projektu planu wynikających z tego tytułu,
9. przedstawianie Radzie Gminy do uchwalenia planu zagospodarowania przestrzennego,
10. przedstawienie wojewodzie uchwały o uchwaleniu planu wraz z załącznikami, oraz dokumentacją prac planistycznych,
11. przygotowanie opinii o projektach studiów i planów miejscowych na wniosek organów przygotowujących powyższe,
12. publikowanie na stronie internetowej gminy uchwały w sprawie uchwalenia planu miejscowego,
13. prowadzenie rejestru planów miejscowych oraz wniosków o ich sporządzenie lub zmianę, oraz przekazywanie kopię uchwalonego studium lub planu miejscowego staroście,
14. prowadzenie spraw w zakresie oceny aktualności studium oraz planów zagospodarowania, w tym opiniowanie przez urbanistyczno-architektoniczną, przynajmniej raz w kadencji,
15. prowadzenie spraw z zakresie realizacji roszczeń jeżeli w wyniku uchwalenia planu lub jego zmiany korzystanie z nieruchomości lub jej części w dotychczasowy sposób lub zgodny z dotychczasowym przeznaczeniem stało się niemożliwe, lub wartość nieruchomości uległa obniżeniu, lub zwrotu uzyskanych roszczeń w przypadku stwierdzenia nieważności uchwały o planie, oraz przygotowanie informacji o powyższych dla rady gminy nie rzadziej niż raz rok,
16. prowadzenie spraw w zakresie poboru opłaty z tytułu zbycia nieruchomości której wartość wzrosła z powodu uchwalania planu zagospodarowania,
17. ewidencjonowanie aktów notarialnych potwierdzających zbycie nieruchomości,
18. prowadzenie spraw związanych z określeniem obszarów funkcjonalnych o znaczeniu lokalnym, oraz spraw związanych opiniowaniem z określeniem obszarów funkcjonalnych o znaczeniu regionalnym i ponadregionalnym,
19. dokonywanie wypisów wyrysów z planu zagospodarowania,
-
prowadzenie spraw w zakresie nakazania przewrócenia poprzedniego sposobu zagospodarowania w przypadku zmiany zagospodarowania terenu, bez uzyskania decyzji o warunkach zabudowy,
Z zakresu ustawy o cmentarzach wojennych:
1. bezpośredni dozór nad stanem grobów i cmentarzy wojennych,
2. realizacja utrzymania, w tym remontów i modernizacji na cmentarzach wojennych na mocy porozumienia z wojewodą,
Z zakresu ustawy o cmentarzach i chowaniu zmarłych:
1. przygotowanie dokumentacji związanej z zakładaniem, rozszerzaniem, zamykaniem i utrzymaniem cmentarzy komunalnych,
Z zakresu ustawy o zabytkach:
1. prowadzenie gminnej ewidencji zabytków w formie zbioru kart adresowych zabytków nieruchomych z terenu gminy,
2. przekazywanie wojewódzkiemu konserwatorowi zabytków informacji o odkryciu zabytku, zabytku archeologicznego,
3. sporządzanie gminnego programu opieki nad zabytkami i jego realizacja,
4. przygotowywanie sprawozdań z realizacji gminnego programu opieki nad zabytkami,
5. prowadzenie spraw związanych z udzielaniem i rozliczeniem dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru,
6. prowadzenie wykazu udzielonych dotacji oraz informowanie innych organów o udzielonych dotacjach,
7. nadzór nad uwzględnieniem w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy oraz planie zagospodarowania przestrzennego ochrony zabytków nieruchomych wpisanych do rejestru i ich otoczenia, innych zabytków nieruchomych znajdujących się w gminnej ewidencji zabytków, oraz ustalenia stref ochrony konserwatorskiej,
Z zakresu ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych:
1. prowadzenie spraw związanych z przeznaczeniem w planie zagospodarowania przestrzennego gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne,
Z zakresu ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne:
1. uczestnictwo w naradach koordynacyjnych organizowanych przez starostę w zakresie projektowania sieci uzbrojenia terenu,
2. prowadzenie ewidencji miejscowości, ulic i adresów w systemie teleinformatycznym,
3. ustalanie numery porządkowych budynków mieszkalnych oraz innych budynków przeznaczonych do stałego lub czasowego przebywania ludzi wybudowanych, w trakcie budowy i prognozowanych do wybudowania,
Z zakresu ustawy prawo geologiczne i górnicze:
1. przygotowywanie opinii Wójta w sprawie poszukiwania lub rozpoznawania złóż kopalin, z wyłączeniem złóż węglowodorów, albo poszukiwania lub rozpoznawania kompleksu podziemnego składowania dwutlenku węgla, poszukiwania i rozpoznawania złóż węglowodorów oraz wydobywanie węglowodorów ze złóż,
2. przygotowywanie opinii wójta w sprawie projektu robót geologicznych, których wykonywanie nie wymaga uzyskania koncesji,
3. przygotowanie uzgodnienia decyzji w sprawie warunków wydobywania kopaliny,
Z zakresu ustawy o gospodarce nieruchomościami:
1. opiniowanie zgodności proponowanego podziału nieruchomości z ustaleniami planu miejscowego zagospodarowania przestrzennego,
2. zabezpieczanie nieruchomości przed uszkodzeniem lub zniszczeniem,
3. współudział w wyposażeniu nieruchomości położonych na obszarze działania Gminy w niezbędne urządzenia infrastruktury technicznej,
Z zakresu ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie kodeksu cywilnego:
1. prowadzenie spraw związanych z zapewnieniem sprawnego działania istniejących instalacji i urządzeń związanych z budynkiem umożliwiających najemcy korzystanie z wody, paliw gazowych i ciekłych, ciepła, energii elektrycznej, oraz innych instalacji i urządzeń stanowiących wyposażenie lokalu i budynku określone odrębnymi przepisami, oraz innych obowiązków przypisanych wynajmującemu w ustawie,
Z zakresu ustawy prawo energetyczne:
1. współpraca w przedsiębiorstwami energetycznymi przy sporządzeniu przez nie planu rozwoju, oraz udostępnianie odpowiednich danych,
2. prowadzenie spraw w zakresie opracowania projektu założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe, wyłożenie do publicznego wgląd, przyjmowanie zastrzeżeń i uwag do projektu założeń, oraz przedstawienie Radzie Gminy do uchwalenia,
3. prowadzenie spraw w zakresie opracowania projekt planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe w sytuacji gdy plany przedsiębiorstw energetycznych nie zapewniają realizacji założeń,
Pozostałe
-
przekazywanie materiałów do publikacji w BIP i na stronę internetową gminy,
-
wypełnianie odpowiednich sprawozdań GUS,
-
prowadzenie dokumentacji zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
-
miejsce pracy: Urząd Gminy Rzepiennik Strzyżewski,
-
informacje o terminie rozpoczęcia pracy: 19 września 2016 r.,
-
pomieszczenia biurowe – zgodne z normami określonymi w Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. z 1998 r. Nr 148 poz. 97),
-
zastrzega się wolę zatrudnienia wybranego kandydata na okres próbny nie przekraczający 3 miesięcy w celu praktycznego sprawdzenia umiejętności
pracownika.
5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
6. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny,
b) życiorys (CV),
c) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
d) kserokopie świadectw pracy lub innego dokumentu potwierdzającego staż pracy,
e) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, posiadanych uprawnieniach,
f) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
g) oświadczenie kandydata stwierdzające, iż posiada pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
h) oświadczenie kandydata stwierdzające, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
7. Kserokopie przedkładanych dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez notariusza lub inny uprawniony organ.
8. Dokumenty aplikacyjne (list motywacyjny i CV) winny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2014 r. poz. 1189) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych”, i własnoręcznym podpisem.
„Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych”.
9. Wymagane dokumenty winny być złożone osobiście lub drogą pocztową w terminie do dnia 05 września 2016 r. godz 15.30.
na adres Urząd Gminy Rzepiennik Strzyżewski 400, 33-163 Rzepiennik Strzyżewski
w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze………… „
Za termin złożenia dokumentów przesłanych drogą pocztową uważa się datę ich wpływu do Urzędu Gminy Rzepiennik Strzyżewski. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu Gminy Rzepiennik Strzyżewski po upływie w/w terminu nie będą rozpatrywane.
10. Z Regulaminem naboru można zapoznać się w siedzibie Urzędu Gminy Rzepiennik Strzyżewski lub na stronie internetowej http://bip.malopolska.pl/ugrzepiennikstrzyzewski/Article/id,240838.html
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 14 65-30-501.
11. Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Rzepiennik Strzyżewski.
12.Wybrany kandydat, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć informację z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Rzepiennik Strzyżewski, dnia 11 sierpnia 2016 r.