Zapytanie w celu szacowania wartości rynkowej zamówienia na organizację szkoleń dla nauczycieli w ramach projektu pn. „Nowoczesne kształcenie w Gminie Rzepiennik Strzyżewski” projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020
Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji szkoleń dla nauczycieli w ramach projektu pt. „Nowoczesne kształcenie w Gminie Rzepiennik Strzyżewski” – projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 Na przedmiot zamówienia składają się kursy i szkolenia wymienione w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania
Kod CPV: 80000000-4 – Usługi edukacyjne i szkoleniowe
Szacowanie ma na celu jedynie określenie wartości rynkowej zamówienia na organizację szkoleń dla nauczycieli.
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. (imię i nazwisko/ nazwa firmy; adres)
Po zapoznaniu się z powyższym zapytaniem oraz wykazem kursów i szkoleń, oferowana cena ryczałtowa poszczególnych szkoleń wynosi:
a) Szkolenie 1 – Przygotowanie nauczycieli do prowadzenia procesu indywidualizacji pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, w tym wsparcia ucznia młodszego, rozpoznawania potrzeb rozwojowych edukacyjnych i możliwości psychofizycznych uczniów i efektywnego stosowania pomocy dydaktycznych w pracy oraz rozwój kompetencji wychowawczych
e)Szkolenie 5-Techniki uczenia się, diagnozowanie potrzeb edukacyjnych i rozwojowych uczniów, rozwiązywanie problemów i konfliktów w środowisku szkolnym i rodzinnym
Załącznik nr 1 do Zapytania w celu szacowania wartości rynkowej zamówienia – wykaz kursów i szkoleń
LP
Rodzaj szkolenia
Opis
1
Przygotowania nauczycieli do prowadzenia procesu indywidualizacji pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, w tym wsparcia ucznia młodszego, rozpoznawania potrzeb rozwojowych edukacyjnych i możliwości psychofizycznych uczniów i efektywnego stosowania pomocy dydaktycznych w pracy oraz rozwój kom. Wychowawczych
Forma szkolenia: on-line Liczba uczestników: 43 (5 grup- 3-11 os./grupę) Czas trwania: 16h/grupę Termin szkolenia: 2021r. Metody i techniki/formy pracy: szkolenie on-line – synchroniczne: komunikacja w czasie rzeczywistym, panel dyskusyjny. Efekty: Potrafi rozpoznać potrzeby rozwojowe, edukacyjne i możliwości psychofizyczne uczniów, potrafi dobrać odpowiednie metody i narzędzia pracy z takimi uczniami, wie jakie stosować narzędzia i metody wychowawcze, samodzielnie potrafi określić plan rocznej pracy w tym zakresie. Dokumentacja: testy kompetencji, prezentacja ze szkolenia, materiały szkoleniowe Trenerzy prowadzący szkolenie posiadać będą wykształcenie wyższe II stopnia oraz doświadczenie i wiedzę z prowadzonego zagadnienia. Plan wykorzystania efektów: Nabycie wiedzy przez nauczycieli pozwoli na prowadzenie zajęć nowymi metodami przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii a co za tym idzie na uatrakcyjnienie zajęć szkolnych w przyszłości. Nabędą wiedzę jak pracować z uczniem ze specjalnymi potrzebami, wzmocnią kompetencje wychowawcze co wykorzystają w pracy w przyszłości. Fakt nabycia kompetencji będzie weryfikowany w ramach następujących etapów: a)ETAP I – Zakres – grupa docelowa objęta wsparciem: nauczycieli SP, którzy będą poddani ocenie, b)ETAP II – Wzorzec –efekty uczenia się zostaną opisane w programie nauczania dla poszczególnych szkoleń, c)ETAP III – Ocena – przeprowadzenie weryfikacji na podstawie opracowanych kryteriów oceny po zakończeniu wsparcia udzielanego danej osobie, d)ETAP IV – Porównanie – porównanie uzyskanych wyników etapu III (ocena) z przyjętymi wymaganiami (określonymi na etapie II efektami uczenia się) po zakończeniu wsparcia udzielanego danej osobie. Tematyka szkolenia: Rozwijanie kompetencji wychowawczych: Elementy terapii śmiechem- budowanie relacji z dzieckiem (4h)/ Lekcja wychowawcza nie musi być nudna, inspiracje na lekcję wychowawczą (4h) Edukacja włączająca w szkole (4h) Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami (4h).
2.
Wspieranie uczenia i wychowania uczniów z trudnymi zachowaniami (nadpobudliwość, ADHD, trudności emocjonalne)
Forma szkolenia: on-line Liczba uczestników: 28 os. (4 grupy 3-11 os/ na grupę) Czas trwania: 8 h/grupę Termin szkolenia: 2021r. Metody i techniki/formy pracy: szkolenie on-line – synchroniczne: komunikacja w czasie rzeczywistym, panel dyskusyjny. Efekty: Nabycie wiedzy dotyczących problemów trudności wychowawczych i adaptacyjnych dziecka. Nabycie umiejętności wczucia się w przeżycia dziecka, jego rodziców, osób z nim współpracujących i skutecznych sposobów pomocy – w tym procedur postępowania z uczniem Dokumentacja: testy kompetencji, prezentacja ze szkolenia, materiały szkoleniowe. Trenerzy prowadzący szkolenie posiadać będą wykształcenie wyższe II stopnia oraz doświadczenie i wiedzę z prowadzonego zagadnienia Plan wykorzystania efektów: Nabycie wiedzy przez nauczycieli pozwoli na prowadzenie zajęć nowymi metodami przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii a co za tym idzie na uatrakcyjnienie zajęć szkolnych w przyszłości. Nabędą wiedzę jak pracować z uczniem ze specjalnymi potrzebami, wzmocnią kompetencje wychowawcze co wykorzystają w pracy w przyszłości. Fakt nabycia kompetencji będzie weryfikowany w ramach następujących etapów: a)ETAP I – Zakres – grupa docelowa objęta wsparciem: nauczyciele SP, którzy będą poddani ocenie, b)ETAP II – Wzorzec –efekty uczenia się zostaną opisane w programie nauczania dla poszczególnych szkoleń, c)ETAP III – Ocena – przeprowadzenie weryfikacji na podstawie opracowanych kryteriów oceny po zakończeniu wsparcia udzielanego danej osobie, d)ETAP IV – Porównanie – porównanie uzyskanych wyników etapu III (ocena) z przyjętymi wymaganiami (określonymi na etapie II efektami uczenia się) po zakończeniu wsparcia udzielanego danej osobie.
Tematyka szkolenia: 1.Pojęcie „trudności wychowawcze” a „uczeń trudny – czy uczeń z trudnościami” 2.Wpływ postaw i metod pracy nauczycieli na pozycję ucznia w klasie 3.Szkoła jako społeczność wychowująca 4.Warunki skutecznego reagowania z wykorzystaniem procedur postępowania nauczyciela z uczniem sprawiającym trudności wychowawcze, postępowania nauczycieli w sytuacjach zagrożenia poczucia bezpieczeństwa, postępowania nauczyciela w przypadku agresywnego zachowania ucznia
3.
Innowacje w metodyce i dydaktyce w tym nauczanie metodą eksperymentu i/lub projektu, nauczanie metodami aktywnymi, Ocenianie kształtujące w nauczaniu
Forma szkolenia: on-line Liczba uczestników: 12 os. (4 grupy- 1-6/osób na grupę) Czas trwania: 8 h/grupę Termin szkolenia: 2021r. Metody i techniki/formy pracy: szkolenie on-line – synchroniczne: komunikacja w czasie rzeczywistym, panel dyskusyjny. Efekty: Nabycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do używania innowacji w metodyce i dydaktyce w tym prowadzenia zajęć metodą eksperymentu lub projektu Dokumentacja: testy kompetencji, prezentacja ze szkolenia, materiały szkoleniowe. Trenerzy prowadzący szkolenie posiadać będą wykształcenie wyższe II stopnia oraz doświadczenie i wiedzę z prowadzonego zagadnienia Plan wykorzystania efektów: Nabycie wiedzy przez nauczycieli pozwoli na prowadzenie zajęć nowymi metodami przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii a co za tym idzie na uatrakcyjnienie zajęć szkolnych w przyszłości. Wykorzystanie najnowszych trendów w nauczaniu oraz sposobów ich wdrażania pozwoli na bycie skutecznym i innowacyjnym edukatorem/dydaktykiem. Fakt nabycia kompetencji będzie weryfikowany w ramach następujących etapów: a)ETAP I – Zakres – grupa docelowa objęta wsparciem: nauczyciele SP, którzy będą poddani ocenie, b)ETAP II – Wzorzec –efekty uczenia się zostaną opisane w programie nauczania dla poszczególnych szkoleń, c)ETAP III – Ocena – przeprowadzenie weryfikacji na podstawie opracowanych kryteriów oceny po zakończeniu wsparcia udzielanego danej osobie, d)ETAP IV – Porównanie – porównanie uzyskanych wyników etapu III (ocena) z przyjętymi wymaganiami (określonymi na etapie II efektami uczenia się) po zakończeniu wsparcia udzielanego danej osobie.
Tematyka szkolenia: 1. Innowacyjne nauczanie – nauczyciel innowator (2 h) 2. Technologie w szkole – quizy i zadania domowe online na miarę każdego przedmiotu (2 h) 3.Nauczanie odwrócone (2 h) 4.Strategiczne gry szkoleniowe w szkole (2 h)
4.
Wykorzystanie technologii informacyjno – komunikacyjnych w pracy dydaktycznej
Forma szkolenia: on-line Liczba uczestników: 18 os. (5 grup- 1-5 osób na grupę) Czas trwania: 8 h/grupę Termin szkolenia: 2021r. Metody i techniki/formy pracy: szkolenie on-line – synchroniczne: komunikacja w czasie rzeczywistym, panel dyskusyjny. Efekty: Nabycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do wykorzystania technologii informacyjno komunikacyjnych w pracy dydaktycznej. Nabycie umiejętności w zakresie obsługi urządzeń cyfrowych takich jak tablica interaktywna czy projektor multimedialny, wyszukiwania i gromadzenia materiałów cyfrowych i aplikacji dydaktycznych, osługiwania się nowymi metodami kształcenia z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych, Bezpiecznego poruszania się w cyberprzestrzeni, Dokumentacja: testy kompetencji, prezentacja ze szkolenia, materiały szkoleniowe. Trenerzy prowadzący szkolenie posiadać będą wykształcenie wyższe II stopnia oraz doświadczenie i wiedzę z prowadzonego zagadnienia Plan wykorzystania efektów: Nabycie wiedzy przez nauczycieli pozwoli na prowadzenie zajęć nowymi metodami przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii a co za tym idzie na uatrakcyjnienie zajęć szkolnych w przyszłości. Wykorzystanie najnowszych trendów w nauczaniu oraz sposobów ich wdrażania pozwoli na bycie skutecznym i innowacyjnym edukatorem/dydaktykiem. Fakt nabycia kompetencji będzie weryfikowany w ramach następujących etapów: a)ETAP I – Zakres – grupa docelowa objęta wsparciem: nauczyciele SP, którzy będą poddani ocenie, b)ETAP II – Wzorzec –efekty uczenia się zostaną opisane w programie nauczania dla poszczególnych szkoleń, c)ETAP III – Ocena – przeprowadzenie weryfikacji na podstawie opracowanych kryteriów oceny po zakończeniu wsparcia udzielanego danej osobie, d)ETAP IV – Porównanie – porównanie uzyskanych wyników etapu III (ocena) z przyjętymi wymaganiami (określonymi na etapie II efektami uczenia się) po zakończeniu wsparcia udzielanego danej osobie.
Tematyka szkolenia: Komunikacja i organizacja pracy w szkole Obsługa urządzeń cyfrowych oraz sprzętu informatycznego Wykorzystanie narzędzi cyfrowych w nauczaniu przedmiotowym Nowe metody kształcenia z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych Edukacja w zakresie bezpieczeństwa w cyberprzestrzeni Administracja wewnętrzną infrastrukturą sieciowo-usługową szkoły lub placówki systemu oświaty
5.
Techniki uczenia się, diagnozowanie potrzeb edukacyjnych i rozwojowych uczniów, rozwiązywanie problemów i konfliktów w środowisku szkolnym i rodzinnym
Forma szkolenia: on-line Liczba uczestników: 19 os. (2 grupy- 8-11/osób na grupę) Czas trwania: 8 h/grupę Termin szkolenia: 2021r. Metody i techniki/formy pracy: szkolenie on-line – synchroniczne: komunikacja w czasie rzeczywistym, panel dyskusyjny. Efekty: Nabycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do wykorzystania technik uczenia się, diagnozowania potrzeb edukacyjnych i rozwojowych uczniów, rozwiązywanie problemów i konfliktów Dokumentacja: testy kompetencji, prezentacja ze szkolenia, materiały szkoleniowe. Trenerzy prowadzący szkolenie posiadać będą wykształcenie wyższe II stopnia oraz doświadczenie i wiedzę z prowadzonego zagadnienia Plan wykorzystania efektów: Nabycie wiedzy przez nauczycieli pozwoli na prowadzenie zajęć w oparciu o techniki uczenia się, diagnozowania potrzeb edukacyjnych i rozwojowych, poznanie metod szybkiej nauki Fakt nabycia kompetencji będzie weryfikowany w ramach następujących etapów: a)ETAP I – Zakres – grupa docelowa objęta wsparciem: nauczyciele SP, którzy będą poddani ocenie, b)ETAP II – Wzorzec –efekty uczenia się zostaną opisane w programie nauczania dla poszczególnych szkoleń, c)ETAP III – Ocena – przeprowadzenie weryfikacji na podstawie opracowanych kryteriów oceny po zakończeniu wsparcia udzielanego danej osobie, d)ETAP IV – Porównanie – porównanie uzyskanych wyników etapu III (ocena) z przyjętymi wymaganiami (określonymi na etapie II efektami uczenia się) po zakończeniu wsparcia udzielanego danej osobie.
Tematyka szkolenia: efektywne uczenie się Rodzaje uwagi. Rodzaje pamięci Sposoby na utrwalanie wiedzy. Techniki wspierające efektywne uczenie się Jak uczyć uczniów radzenia sobie ze stresem
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.