Z A P Y T A N I E   O F E R T O W E

Parafia Rzymskokatolicka p.w Świętej Katarzyny Panny i Męczennicy

33-167 Turza 8

(zwana dalej „Zamawiającym”)

Nazwa zadania: „Restauracja schodów Kościoła Parafialnego pw. św. Katarzyny PM w Turzy”

I. Opis przedmiotu zamówienia:

1.Przedmiotem zamówienia jest restauracja jednej pary bocznych schodów przy Kościele Parafialnym pw. św. Katarzyny PM w Turzy.

2.W zależności od potrzeb należy wykonać następujące prace:

-dokumentacja fotograficzna, rozbiórka schodów i wykonanie nowej konstrukcji lub wzmocnienie istniejącej konstrukcji jeśli będzie to możliwe, montaż nowych lub poprawa istniejących okładzin, lub całych stopni, spoinowanie,  hydrofobizacja, wykonanie barierek schodowych lub pochwytów, poprawa bezpośredniego otoczenia schodów, wykonanie dokumentacja powykonawczej prac oraz inne roboty niezbędne, a wynikłe w trakcie realizacji zadania

3.Szczegółowy zakres prac zawiera program prac konserwatorski oraz przedmiar inwestycji stanowiący odpowiednio załącznik nr 1 i załącznik 2 zapytania ofertowego.

4.Wyceną należy sporządzić na podstawie załączonych dokumentów: pozwolenia wraz programem prac konserwatorskich i przedmiaru robót.

II.Termin realizacji zamówienia:

Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został wykonany w terminie do 28 lutego 2025 r.

III.Warunki udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

1.Posiadanie uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

2.Posiadanie wiedzy i doświadczenia.

3.Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację przedmiotu zamówienia.

4.Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to znaczy Wykonawca musi dysponować:

-osobą posiadającą uprawnienia do prowadzenia prac przy zabytkach rejestrowych (ukończone studia wyższe w specjalności konserwacji i restauracji dzieł sztuki lub konserwacji zabytków),

-osobą posiadającą uprawnienia do prowadzenia badań archeologicznych (ukończone studia wyższe w zakresie archeologii).

IV.Opis sposobu przygotowania i złożenia oferty:

1.Wykonawca może złożyć jedną ofertę w niniejszym postępowaniu.

2.Oferta winna być złożona na załączonym formularzu ofertowym – załącznik nr 3, opatrzona pieczęcią firmową, z podaniem daty sporządzenia oraz podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.

Do oferty należy załączyć:

3.1. podpisane i wypełnione oświadczenie stanowiące załącznik nr 1 do formularza ofertowego,

3.2. kosztorys ofertowy uproszczony zgodny z treścią zapytania ofertowego, na załączniku nr 2 do formularza oferty,

3.3 podpisane i wypełnione oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do formularza ofertowego (RODO)

3.4 podpisane i wypełnione oświadczenie stanowiące załącznik nr 4 do formularza ofertowego (przeciwdziałanie wspieraniu agresji)

4.Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

V.Miejsce i termin złożenia oferty:

1.Ofertę należy złożyć do dnia 29 maja 2024r w formie pisemnej”

-drogą pocztową na adres: Parafia Rzymskokatolicka p.w. św. Katarzyny Panny i Męczennicy, 33-167 Turza 8,

-lub osobiście w siedzibie Parafii Turza 8

VI.Zawartość oferty:

Wypełniony formularz ofertowy — załącznik nr 3 wraz z załącznikami (1-4).

VII.Kryteria oceny oferty:

Cena 100 %.

VIII.Dodatkowe informację

1.Niniejsze postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 11.09.2019r Prawo Zamówień Publicznych.

2.Zamówienie będzie realizowane przy udziale dofinansowania ze środków z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków gdzie Udzielającym Dotacji jest Gmina Rzepiennik Strzyżewski

3.Po wyborze najkorzystniejszej oferty zawarcie umowy z Wykonawcą nastąpi do 3 dni od zawarcia umowy dotacji Zamawiającego z Gminą Rzepiennik Strzyżewski

4.W przypadku wpłynięcia jednej oferty, a która będzie spełniać wymogi Zamawiającego zgodnie z przedmiotem zamówienia, Zamawiający może dokonać wyboru tej oferty.

5.Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane. Liczy się data wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data stempla pocztowego.

6.Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny na każdym etapie postępowania, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.

7.Dodatkowych informacji udziela: ks. Zenon Macko tel. 14 65 31 010.

Proboszcz

Ks. Zenon Macko

Załączniki

1.Program prac konserwatorskich wraz pozwoleniem – załącznik nr 1

2.Przedmiar inwestycji – załącznik nr 2

3.Formularz ofertowy — załącznik nr 3 wraz z załącznikami (1-4)

4.Projekt umowy — załącznik nr 4





Skip to content